söndag 28 mars 2010

Istanbul på två och en halv dag.


Det har inte blivit en sekund över för bloggen denna helgen. Har aldrig förstått folk som skriver så, jag menar en liten stund har man ju alltid. Men den lilla stunden jag hade hemma i helgen veks åt sömn och vila. Landade klockan ett i Istanbul i torsdagsnatt, enormt trött efter en vecka med lite sömn och inte en endaste minut sömn på planet (för första gången i mitt liv). Som tur var hade jag bästa sällskapet i form av Maria och Daniel, från Amsterdam till Istanbul. Men jag var extremt mör och trött när vi landade. Härligt att se Aras och en underbar känsla bli överfallen av en glad Coffee när vi kom hem. Få massa våta pussar (av Coffee) och sen somna utmattad med både Aras och Coffe i sängen. (Bilden är från i höstas.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar