fredag 21 maj 2010

Det är fredag.





Fredagar är ju oslagbara. Denna soliga fredag har innehållit vinlunch på Johan P, kaffe i skuggan på Rosteriet, en man i blommig blå kappa och fredagsfika på byrån med 7 olika sorters Ben & Jerrys samt tre boxar rosé... Nu blir det Lund och "Karnevalsafterwork", det gör mig lite nervös eftersom det innebär ett gäng högutbildade vänner där alla är antingen doktorer eller jurister. Jag är en solklar outsider som jobbar med reklam... Och så ska vi säkert prata om nostalgiska minnen från Lundatiden och dra roliga studentikosa skämt.

4 kommentarer:

  1. Hoppas du får en trevlig kväll vännen. Och känn dig inte utanför. Du är en underbar tjej, riktigt smart och framgångsrik!

    /E

    SvaraRadera
  2. Det är de som är nervösa över att träffa dig... En doktor har inget att komma med när han träffar en reklambyråtjej :)

    SvaraRadera
  3. Haha! Jag dör.. Jag håller me Maria här uppe, din coolhetsfaktor är ganska mkt högre;) Jag var en sväng på festivalen ikväll, trist, studentikost och trist.. Blev inte impad.

    SvaraRadera
  4. Vad söta ni är. Tack för de fina orden. :)

    SvaraRadera