onsdag 26 maj 2010

En helg.


Som kommer att tillbringas i Istanbul och den rivstartas med en fancy formel 1 fest på ett fancy ställe i morgon kväll... Var för exalterad för att uppfatta alla detaljerna när Aras berättade om festen. På fredag shopping och sen en fika med Elisabet för att snacka lite business och överräcka 7 kg svenskt godis och svenska tidningar. På lördag tidsträningen inför Turkiets Grand Prix och på söndag själva loppet. Ni som inte känner mig förstår inte hur stort det är för mig att se ett lopp live. Har sett otaliga på TV. Utöver detta ska jag njuta av värmen och sova tätt tätt intill Coffee och klia henne bakom örat så fort jag får en ledig stund.

Eftersom jag ska släpa på 7 kg godis och tidningar så lämnar jag 5 kg Power Mac hemma. Så nästa uppdatering sker måndag kväll.

3 kommentarer:

  1. Men gumman, inte behöver du bära med dig så mycket tidningar för min skull även om jag blir väldigt glad för det :) Ses imorgon! Stora kramar

    /Elisabet

    SvaraRadera
  2. Men Aras då...? Är det inte mysigare att sova tätt tätt intill honom? Eller har jag missat något här.

    SvaraRadera
  3. Jeg håber at du nyder din mini ferie i Istanbul:)) Næste gang blir du måske lidt længere, så håber jeg vi kan ses.
    Kram Louise

    SvaraRadera