lördag 24 juli 2010

Fest.




Hade lite fest igår. För att jag fyllt år, för att det är sommar, för att jag har en vecka semester kvar, för att det är kul med fest. Men jag drabbas alltid av ångest dagarna innan jag har bjudit in massa människor och får panik över att ingen kommer att komma, alternativt att de som kommer har tråkigt. Har nämligen en skön samling ganska olika vänner. Men herregud varför vara orolig när alla dessa olika och udda personligheter är hur sköna som helst tillsammans. Det var en kväll med galna diskussioner och ett gäng fantastiskt goda drinkar på gin och flädercider.

1 kommentar:

  1. Gud vad jag känner igen mig i det där! Och sedan lättnad och lyckan dagen efter då man kan konstatera att det definitivt inte fanns någon anledning att oroa sig..

    Siså, sätt igång och städa efter festen nu! ;)

    SvaraRadera