torsdag 26 augusti 2010

En paneldiskussion och en världsmästare.



Vilken dag. Först värsta kursen i digitala och sociala medier. Sen Media Mingel och paneldiskussion om personliga varumärken. Känner mig nu väldigt uppgraderad och medveten... Och något annat som slog mig idag var att jag blir så glad och inspirerad av att se och lyssna på unga tjejer som sopar mattan. Under en tid kändes det som de aldrig syntes och fick komma till tals och att det enbart var gubbar som uttalade sig utan att överhuvudtaget säga något relevant. På senare tid har jag sett dessa grymma tjejer lite överallt. I panelen i dag fanns två som var outstanding. Karin, copy och Maria, världsmästare i boxning. När de sa något var det relevant, intressant och genomtänkt.

Jag hann även med två glas vin, en hysterisk historia om en temafest samt funderingar kring hur det känns att bli tant.

2 kommentarer:

  1. Hur gick det förresten med dina två hälsoveckor? För ser att du dricker vin nu. Fick ju ingen uppdatering :-P

    SvaraRadera
  2. Det gick strålande! :)
    Kände mig faktiskt grymt fit precis efter. Denna vecka har jag dock frossat (pms) så den känslan har dalat.
    Men bäst var att inte dricka, rekommenderas till alla som känner att det ibland blir lite mycket av det goda... Man kommer närmre sig själv och får tid och utrymme till att tänka.- Låter flummigt. Men stämmer väldigt bra.

    SvaraRadera