måndag 30 augusti 2010

Maniska Lina.




Har varit lite frånvarande i helgen. Beror på att jag är inne i en manisk period. Det innebär just nu att jag vill ändra på allt. Mig själv, min garderob, min lägenhet. Och nu kan en av punkterna strykas från listan. Min lägenhet. Den är inte totalförändrad, men tillräckligt för att det ska kännas nytt. Flyttat runt lite möbler, bytt ut köksstolarna och flyttat runt diverse prydnadssaker.

Besökte Erikshjälpen i lördags på min jakt efter pinnstolar (som nya köksstolar) hittade inga stolar men kom hem 200 kr fattigare och 7 ljusstakar och en vas rikare. Ovan bild på den nya vasen (den gröna höga) samt diverse ljusstakar.

2 kommentarer:

  1. Åh, jag har letat stolar till dig,
    men bara hittat i fyrpack...
    The search continues! /kram carro

    SvaraRadera
  2. Åhh vad snällt! :) Just nu har jag 1 + 2 (alltså två likadana och en udda). Så the search continue!

    SvaraRadera