onsdag 1 september 2010

Drömlyan.


Av alla tusen hem man kan titta in i genom inredningstidningar och bloggar finns det nog bara ett som jag utan att tveka skulle flytta rakt in i om någon frågade. Och det är Carries lägenhet på Upper East Side. Egentligen inget speciellt med inredningen. På bild ser den till och med ganska tråkig ut. Med det är känslan den lägenheten förmedlar. En skön bohem chic känsla. Och nu i min maniska inrednings period är det Carries lägenhet jag har i bakhuvudet. Kanske vill jag komma över den trista singel-tristessen och känna mig lite mer charmig och fabulous. Det går faktiskt ganska bra. Men det felar stort på en punkt. Malmö känns tyvärr inte så fab.

2 kommentarer:

  1. Oooh.. Allas vår drömlägenhet! Trots att Carrie en gång vaknar med en mus i håret..

    SvaraRadera