tisdag 21 september 2010

En paus.

Har funderat en del på det här. Åt vilken riktning min lilla blögg ska ta. Vad ska jag skriva om. Hur personlig ska jag vara. Vem vänder jag mig till. Just nu har jag ingen aning och dessutom känns den inte så snygg som jag vill att den ska vara. Och det beror framförallt på att jag enbart har en iPhone och den kameran kan knappt kallas en kamera. Så jag tänkte pausa lite, fundera och köpa mig en riktig kamera. Återvänder med all säkerhet. Lite snyggare, lite bättre. När vet jag inte.

7 kommentarer:

  1. Du kommer vara saknad i bloggvärlden. Glad att du har planer på att återvända. Tycker väldigt mycket om att läsa din blogg! Kramar

    SvaraRadera
  2. Nooo Lina, don't leave us!! :(
    Kan du inte ha en privat blogg med lösenord då?

    SvaraRadera
  3. Hörde från Birthe att du bloggade och brukar kika in på både på hennes och din, en härlig kontrast till familjelivet ute på landet :)
    Hoppas du återvänder snart igen och snyggare och bättre kan du väl inte bli... ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Very boring. Det här är ju min topp-blogg! Please come back soon! Eller så måste vi träffas oftare för att hålla oss uppdaterade, inte så dåligt i och för sig;)

    SvaraRadera
  5. Verkligen tråkigt, men väldigt klokt av dig att ta en paus om det känns bäst:) Som ovanstående skrev, du är även min topp-blogg!:) Ha det så bra så länge!

    SvaraRadera
  6. Så söta ni är! Nu vill jag ännu mer komma tillbaka. :)

    SvaraRadera
  7. jag ser också fram emot återkommandet! :)

    SvaraRadera