fredag 15 oktober 2010

Fredagsvin.

Så var det fredag igen. Vår fredagsvin på jobbet handlade om psykiskt störda människor, seriemördare och att Nina har någon slags övernaturlig förmåga. Annars är min dejt inställd på grund av sjukdom och jag kommer att cykla hem och krascha i soffan. Ska försöka se till att detta blir en lugn och fin helg med fokus på jobb. Dagens konstigaste är ett mail jag fick via Facebook från en kille som jag träffade på ett bröllop för ca tre år sedan. Ungefär så här skriver han: Tjena tjejen är allt bra med dig? Är du sur på mig? Vad händer annars? Vore kul att se dig. Förmodligen är han nybliven singel och letade desperat i "the black book"...

1 kommentar:

  1. Hahaha! OMG, verkligen nybliven desperat singel som tror att världen har stått och väntat på honom medans han levde parliv!!

    SvaraRadera