onsdag 27 oktober 2010

Jag har nr 1.

Idag mötte jag upp fin fina Max på Paddys efter jobbet. Det blev ett glas vin och djupa samtalsämne om kärleken och konsten att få ett förhållande att vara livet ut. Efter Paddys drog vi till Reklamöl "Hemma hos Guts & Glory". Ett gäng reklamare i Malmö drack vin och öl ihop i all enkelhet. Fantastiskt trevligt. Jag hade dessutom en ambition att Max skulle ragga kunder (han är en fenomenal illustratör/reklamtecknare). Det gick väl sådär. Men ett visitkort efterlämnades. Passande nog på ett tavelstativ. Max hade nämligen tryckt upp numrerade visitkort. Tänk grafiska blad fast i visitkortsstorlek. Och jag äger nu nr 1. Dock ville Max flera gånger under kvällen ta tillbaka det för att använda det i införsäljningssyfte. Men jag vägrade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar