söndag 31 oktober 2010

Redo för en ny vecka.

Försöker mentalt förbereda mig på ännu en vecka som kommer att försvinna i ett nafs. Märkligt att det dessutom är november i morgon. Nåja, inte så mycket att göra åt det mer än att hänga med och försöka stanna upp och andas så ofta det går. I dag stannade jag upp och andades in häftigt när jag såg att en självmordsbombare hade sprängt sig själv på Taksim i Istanbul. Taksim är Istanbuls nav och en väldigt turisttät plats. Dessutom knappt 10 minuter från lägenheten jag bodde i. 

Dagens bästa är det här inlägget. Att lära känna nya vänner är ganska enkelt, men att hitta en vän som man känner sig totalt avslappnad och har ett utbyte med är inte alltid så enkelt. Därför är jag sjukt glad över att lärt känna Ulrika. Och tack själv underbara du för att du blivit min vän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar