lördag 30 oktober 2010

Sushi för en.

Landade i soffan, i går efter jobbet, med ett lass godis och alldeles förmycket sushi för en person. Jag handlar alltid extrema mängder av allt när jag är hungrig. Och i går efter jobbet var jag extremt hungrig, hade hoppat över obligatoriska halvtreknäckemackan och istället ätit en sliskig halloween tårta. Mitt blodsocker behöver stabilitet. I alla fall tittade jag på The Social Network och blev mätt. Somnade till en runda och vaknade med nackspärr. Är det ett tecken på ålder eller vad.

The Social Network var bra, bra skådespelare, kändes som den lilla bilden jag fick av Mark Zuckerberg i Cannes (han satt på en scen och berättade om Facebook...) kunde stämma med filmens version. Introvert, nördig och samtidigt lite tragisk person.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar