tisdag 9 november 2010

Hur en dålig dag blir en bra dag.

Idag har jag vaknat på fel sida. Förmodligen helt utan anledning. Men ändå, det är sjukt jobbigt. Men det hjälper lite att tänka på gårdagens roligaste mail. Från min vän på Poros. Hon skrev följande "Jag ska ha en kväll i Barcelona i dag, hade varit roligt om du var där! Du kan vara min låtsaskompis i kväll. Jag ska prata högt med dig och du kan vakna imorgon och veta att du varit på en minisemester! Så trevligt!". Bättre mail får man leta efter. Tänk vad härligt att jag var i Barcelona igår.

Bilden ovan kom också på tal i mailet. Om jag får säga det själv så är kompositionen perfektion. Max (visst är det ett Weiland-motiv?) målar du den köper jag den.

2 kommentarer:

  1. Haha, särskilt bra blir det när man upptäcker det hånglande paret! Coolt!

    SvaraRadera
  2. Precis! Och att Helena ligger gömd under en sarong (och att hennes hemliga älskare sitter på huk och vakar över henne...).

    SvaraRadera