måndag 8 november 2010

Hur går det med kärleken.

Det är måndag. Och innan man vet ordet av lär det vara torsdag. Jag är inte helt bekväm i att tiden ska rusa så himla fort. Blir dessutom stressad av att var och varannan människa i min närhet frågar hur det går med kärleken och om jag dejtar någon. Eftersom alla frågar känns det som om det är något jag borde göra. Annars känns det bra att det är måndag. Man har chans att bestämma sig för hur veckan ska bli och sen bara köra på. För övrigt så mår jag som en människa igen. Gårdagen var en kraftansträngning, blev sådär bakis som jag bara blir på Champagne. Men jag lyckades med att dubbelfika med min fina granne från Lund, Anna. Salladen och mackan jag hoppfullt köpte var dock en smärre förlustaffär.

1 kommentar:

  1. Måndag betyder en ny vecka med nya möjligheter - och ett email fyllt med rolig info från Kalabalik. En av mina höjdpunkter i veckan! :)

    SvaraRadera