torsdag 25 november 2010

Lite Kalabalik.

Det senaste året har mitt liv, på lite olika sätt, varit lätt kaotiskt. Jag flyttade till fantastiska Istanbul för kärlekens skull. I mars i år lämnade jag kärleken men hade en helt ny förälskelse med mig hem. Istanbul. En förälskelse som aldrig kommer att dö ut. Istanbul hade en energi och en kreativitet som fyllde mig med vansinnigt mycket inspiration. Och under halvåret jag bodde där utvecklades affärsidén som jag och min kollega Malin kläckt strax innan min flytt. I dag har vi ett namn, ett företag, Elisabet som tredje partner, en nästan färdig webshop och tusen planer på hur vi ska ta allt detta vidare. Passande nog heter företaget Lite Kalabalik. I vår webshop kommer vi i första skedet att säljer våra fantastiska armband och halsband. Vi vill helt enkelt skapa lite kalabalik i den skandinaviska designstilen.

Denna webshop säljer i dagsläget ett urval av våra smycken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar