onsdag 17 november 2010

Lite spänning i vardagen.

Får man om man kollar på Dexter. Dessutom fungerar Dexter på samma sätt som träning gör mot stress. Man flyr verkligheten för en timme, svettas och spänner musklerna för att sen slappna av.

Annars har jag de senaste dagarna tänkt på hur enormt betydelsefullt det är vilka människor man omger sig med. Under min uppväxt hade jag de två bästa tjejer man kan tänka sig vid min sida. Vi var ett oslagbart team och vår vänskap gjorde oss trygga och självsäkra. När jag var 21 träffade jag vännen som i vuxen ålder  alltid stått vid min sida med kloka råd och bra tankar. Många gånger tänker jag på hur lyckligt lottad jag är som har en vän som henne. När det kommer till jobb är det precis samma sak som gäller. Människorna man omger sig med är avgörande för hur bra jobbet blir utfört. Har nyligen varit med och startat ett nytt svenskt varumärke/företag. Varje gång jag jobbar med mina kolleger (som nästan enbart sker via mail och Skype...) slås jag över hur grymma dom är. Och att det vi skapat har blivit precis så bra som det är tack vara tre helt olika individer. Magiskt.

1 kommentar:

  1. Och jag är så oerhört lyckligt lottad som har dig. Min bundsförvant. /M

    SvaraRadera