tisdag 2 november 2010

Shopstoppet är tillfälligt hävt.

Tar man en godisbit alternativt ett chips ur påsen är det kört. Det vet man ju. Verkar som om shopstopp fungerar på samma sätt. Har som jag berättade tidigare inte shoppat sedan i juli månad. Men det började med ett par klick på hm.com för ett par veckor sedan och i lördags råkade jag få med mig en klänning hem efter att jag fikat med några vänner. Klänningen hade inga skor den passade till, det kom jag fram till efter att provat samtliga i garderoben. Idag på lunchen impulsköptes skor. Inte ett par, utan två par. Inte ens praktiska vattentåliga med varmt ludd. Utan låga herrskor helt utan foder. Och ett par boots med kilklack. Men ruset jag kände efteråt var obeskrivligt. Ren och skär glädje.

2 kommentarer:

  1. Och en glädje du verkligen är värd! För nu skall det tjänas pengar!!! :) Here we cooooome! Kramar

    SvaraRadera