söndag 23 januari 2011

En fest på andra sidan bron.


I går tog jag tåget tillsammans med massa polacker som skulle se handboll i Hyllie. Själv fortsatte jag färden över bron. Anna-Mia hade bjudit med mig på fest i Köpenhamn, en kollega till henne hade bjudit sina närmsta 90 vänner på fest. Vi började med mycket god thaimat, restaurangen låg i samma kvarter som alla Köpenhamns erotikbutiker och jag lyckades till och med höra en kvinna fråga det manliga sällskapet som gick framför oss på trottoaren om de villa köpa sex. Maten var god och restaurangen var dekorerad precis som en Thai restaurang bör vara. Efter maten tog vi oss till festen. Festen var snygg, människorna var snygga, lokalen var snygg. Tror allt är lite snyggare över bron. Framförallt njöt jag av att kolla på alla snygga tjejer med snygga outfits när jag vilade mina trötta fötter mellan danspassen. Önskar Malmö kunde vara lika snyggt.

Och jag måste bara säga hur fantastiskt det är med den här tunneln vi fått. Kl 02.13 (japp tidigt, men jag skulle jobba på söndagen) tog vi tåget hem. Klockan 03.00 satt jag i min soffa hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar