söndag 23 januari 2011

En fredag.

Min helg har fortsatt precis i samma tempo som veckan innan. Jobb och massa kul. I alla fall så avslutade jag veckan med ett efterlängtat spinningpass på Sats, en laxsallad och ett gäng riktigt goda glas vitt på Moccasin. En mycket trevlig kväll som avslutades på På Besök med en väldigt glad Ulrika. På vägen till På Besök gick vi in om min lägenhet för ett toalettbesök, det började med att jag gick ur taxin innan Ulrika och på den lilla tiden lyckades hon irra bort sig och försöka komma in i fel port. Min garderob var även påväg att bli en toalett. Alltid lika kul att tillbringa en kväll i Ulrikas sällskap.

1 kommentar:

  1. Mn gud, nu låter det ju som jag höll på att kissa i garderoben, jag gick ju bara mor fel dörr, som ligger bredvid varandra! Gud, ska aldrig mer bli så full.

    SvaraRadera