tisdag 11 januari 2011

Bygga fort.

Har på lite olika sätt varit en fantastisk dag. En grå tisdag omvandlades i förmiddags till en guldskimrande och helt underbar tisdag. Annars har jag numer  en ny vana som innebär att jag ska komma i säng vid 11. Inte 12. Då ökar också chansen att jag är på jobbet innan nio, istället för efter nio... Får se hur detta går framöver. Av den anledningen kommer då här ett litet inlägg om min söndagskväll. Planen var pizza på Vespa och bio med min dejt. Istället blev det min dejt och en 2,5 årig liten kille, pizza hemma och Cars på dvd... Lite oväntat. Och nog var jag lite nervös innan. Är inget större fan av barn, de är svåra att förstå, alltid gnälliga, svåra att behaga och avbryter alltid samtal som pågår. Nåja, det blev en väldigt trevlig kväll med massa lek och en liten jetlaggad kille som till slut somnade till Cars. Och nog smälte svala jag när denna lilla kille tog min hand och gick ut i vardagsrummet med mig för att bygga ett fort av soffkuddarna. Det är helt klart en annan nivå på dejtandet när man är 30+.

1 kommentar:

  1. Ja den här tisdagen kommer vi komma ihåg som en speciell dag flera år från nu :) Intressant dejt! Mysigt att den lille killen tog dig i handen. Kramar

    SvaraRadera