onsdag 16 februari 2011

Bra dag.

Har känt mig stringent, smart och fokuserad idag. Lite mer än vanligt då så klart... Och jag har tappat räkningen på hur många glas te jag druckit. Har druckit te som en turk hela dagen. Fast i gigantiska glas då. Det är kallt, men för att förtydliga för mina läsare i Stockholm så är det inte i närheten så kallt här som hos er, vi har cirka en minus. Men det är blåsten. Den går inte att förklara om man inte besökt Malmö en dag i februari. Annars har jag fått ett mail i dag jag inte kan berätta mer om här, men mailet fick mig i alla fall att känna mig väldigt väldigt trygg i ett beslut jag tog för ett år sedan. Och som krydda på moset så leker Ulrika matchmaker. Och jag gillar det. Nu ska jag jobba en kortis innan jag ska träffa Anna på Tempo. Inte varje dag hon är i stan.

Igår kväll/natt när jag låg hemma i soffan efter ett hårt body pump pass satt mina kolleger här på byrån och geotaggad 900 platser tillsammans med tidningen Aluma. Kolla in här vad det handlar om. (Jag tog mig, med lite dåligt samvete, friheten att inte delta efter alldeles för många kvällar på jobbet den senaste tiden.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar