torsdag 10 februari 2011

En paus.

Känner mig inte alls bekväm i att ständigt hävda att man har mycket att göra, men det har faktiskt varit precis så de senaste veckorna. Idag såg jag i alla fall en ljusning och när ett möte vi trodde var i en annan stad, 40 min bort, var på byrån istället, blev det en liten tur till Rosteriet. Och jag avslutade dagen på bästa sätt. Med pilates. Är egentligen en träningsperson som vill ha svett och tårar och enkla rörelser. Men pilates var inte dumt alls, kroppskontroll på hög nivå. Men trots mina snart 33 år i livet vänjer jag mig aldrig vid den långa, gängliga personen i spegeln. Hon som sticker upp en decimeter över alla andra tjejer och vars armar är oändligt långa. Nåja, stark är den i alla fall, den där gängliga kroppen.

Såg föresten Black Swan häromdagen. Rekommenderas starkt, den satte sig. Oändligt vacker, gripande och en fantastisk Natalie Portman.

1 kommentar:

  1. Såg Black Swan för ett litet tag sedan jag med. Grym film. Natalie Portman är en av mina favorit-skådespelare!

    SvaraRadera