måndag 14 februari 2011

Mer rakt på.

Om man av någon anledning vill se mig mindre poserande och i mer avslappnade fotovinklar, samt ta del av detaljer som vilken (het) man jag pratar med på senaste after worken ... Ja då är det såklart Ulrikas blogg man ska läsa. För övrigt är det också en väldigt fin blogg, med många starka tänkvärda inlägg om känslor.

Nu ska jag inhandla ingredienser till varm soppa och hem och laga mat till min fru för kvällen. Fick oväntat besök och det känns mycket bra. Det är alltid oväntat när det är Helena man ska träffa. Denna gången var det en missad anknytning på Kastrup. Jag håller gärna kvar henne en dag längre i svenska kylan innan hon får åka ner och njuta av våren i Grekland och sitta på sin balkong på Poros och dricka färskpressad vitaminjuice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar