torsdag 3 februari 2011

Vilken befrielse.

Har förstått att jag levt i prestations-kravs-pressen hela veckan. Mitt humör har inte varit på topp. Men någon gång igår släppte ångestklumpen och det flöt på. Designen satt där den skulle. Nu har jag presenterat, ikväll ska jag minsann ha vin. Dessutom har jag hunnit med en kopp te i den rosa soffan med bästa Ulrika. Dagens absolut konstigaste är att Aysa Zarakol (mitt ex syster) har fått ett uppslag i Dagens industri, i sin roll som professor och expert på mellanöstern. Nog är det långsökt att en turkiska, i USA, hamnar i en svensk tidning och jag känner henne.

2 kommentarer:

  1. Men shit vad coolt! Visste du om det innan eller blev det bara som en chock att se hennes bild och namn?

    SvaraRadera
  2. Hon skrev på Facebook i veckan att hon blivit intervjuad av en svensk tidning så jag frågade såklart vilken och fick svaret "Dagens industri, känner du till den?" :)

    SvaraRadera