tisdag 15 mars 2011

Den bästa avrundningen.


På söndagen avnjöts bästa bakisfrullen på Cuppa. Jag beställde in halva menyn. Efter frukosten skickade jag Malin & Malin på Hamam medan jag själv strosade runt i mina favoritkvarter, Cihangir som jag bodde i och Istiklal som bara är så skönt galet. Solen sken och jackan fick knäppas upp, helt perfekt söndagspromenad. Kan konstatera att det var en riktigt bar helg, på många sätt. Det var mycket kalabalik, galna taxichafförer, snö, vår, mat, fina minnen, bra känsla och mycket energi med mig hem.

Hade dock gärna velat träffa Elisabet mer, vi mailar förjämnan i jobbärenden men hinner nästan aldrig prata. Och nu gick helgen såklart supersnabbt.

5 kommentarer:

  1. Hade gärna velat träffa dig mer också, men vi får definitivt fler chanser. Vi ses på bröllopet och något säger mig att det kommer bli en hel del jobbresor framöver :) Stora kramar

    SvaraRadera
  2. Jag missade tydligen en hel del av Istanbul under min resa, hehe hade fokus på annat håll:) Krävs nog en återresa när the time is right:)

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder!!

    SvaraRadera