onsdag 27 april 2011

Ett spel.

I måndags var jag och Ulrika på en urtrevlig grillfest. Vi satt på värdinnans trappa och åt grillat, snackade och småfrös i vårnatten. Störst intryck gjorde killen som satt på trappan med oss. Han tog fram sina allra bästa sidor. Först påpekade han att Ulrikas hårfärg inte kunde vara hennes riktiga med tanke på att man såg utväxten. Märkligt med tanke på att färgen var två dagar gammal. Ja sen påpekade han ju att även min utväxt syntes. Också märkligt med tanke på att jag aldrig blonderat mig. Sen frågar Ulrika honom om han läst "The Game". Jodå det hade han. Tänk alla dessa stackars killar som inte kan lita på sin charm, intelligens och sociala kompetens. Och tänk alla dessa stackars tjejer som det fungerar på. För det gör det. Alla killar jag pratat med som använder sig av "gaming" säger att det funderar. Jag säger bara, ge mig en man med charm, intelligens och social kompetens.

2 kommentarer:

  1. Detta inlägget förtjänar ett ropande AMEN! Som vanligt så mitt i prick! Dessa karlar, man blir mörkrädd.

    SvaraRadera
  2. Haha... ja vad ska man säga

    SvaraRadera