torsdag 7 april 2011

Inte så mycket spännande.

Som händer just nu. Det mesta handlar om jobb och Lite Kalabalik. Och så jobbar jag på formen, var på ett mycket bra pass i går, Shape. Har träningsvärk precis där man vill ha träningsvärk i dag. I kväll har jag gråtit floder till Grey's Anatomy, trots att det var ett avsnitt alla sjöng i. Även kollat på Glamorama och fått en reality check när tjugofemåriga Anna säger att det är hög tid för henne att stadga sig nu, hon börjar ju trots allt kallas Stureplansmormor av sina vänner... Nåja, jag är inte ens i närheten av att stadga mig. Och jag tror det finns starkare kandidater till att kallas Möllanmormorn... Eh.

3 kommentarer:

  1. Hej Lina, jag är en trogen läsare som tänkte be om en liten tjänst:-)

    Visst har du varit i Bodrum? När jag var yngre bodde jag i Alanya och älskade galenskaperna där. Sedan tröttnade jag och har inte varit i Turkiet på några år men jag saknar landet och funderar på att åka dit på en semester i sommar.

    Så min fråga är om du skulle kunna tänka dig att skriva ett inlägg med din bild av Bodrum? Hur är det jämfört med Alanya? Har fått uppfattningen av att Bodrum håller lite mer klass.

    SvaraRadera
  2. Jättegärna! Det ska jag göra. Älskar Bodrum. Turkiskt paradis. :)
    Inlägg kommer inom kort.

    SvaraRadera
  3. Tack! Ser fram emot det:-)

    SvaraRadera