torsdag 28 april 2011

Vodkadrink på flaska.

Igår var det minsann Reklamöl. Men det alla trodde var öl var i själva verket en svag Vodkadrink på flaska. Jag var den enda som verkade uppskatta den. Det var dessutom en ovanligt trevlig Reklamöl. Finns ju enormt många extremt sköna, fina, goa, intelligenta och trevliga kvinnor i denna lilla bransch, i denna lilla stad.

Annars träffade jag på en man jag dejtade för ett tag sedan. I hela två-tre veckor dejtade vi enormt intensivt. Så här i efterhand går det under kategorin "konstigt beteende". Fin kille på många sätt. Men han tillhör kategorin som kan ge allt i tre veckor, vilja träffas varje dag och sen över en natt komma på att det går för fort. Han har tänkt. Han är inte redo för något seriöst. Fascinerande beteende tycker jag.

3 kommentarer:

  1. Börjar hans namn på E?

    SvaraRadera
  2. Av princip nämner jag inga namn och inga bokstäver i namn...

    SvaraRadera
  3. haha, men åh vad nyfiken man blir!!

    SvaraRadera