fredag 27 maj 2011

Belöningssystemet.

Har jobbat galet mycket de senaste dagarna. Har blivit nattarbete för att hinna med. Så igår belönade jag mig. Blir alltid så av en anledning. Jobbar hårt. Shoppar hårt. Lite Kalabalik hade kundkväll tillsammans med butik Gemma i Helsingborg. Fantastiskt trevligt. Mer om det senare. Skapelsen på bilden ovan är ett helt underbart handgjort diadem som en modist gjort. Och eftersom jag aldrig sätter upp mitt hår och i princip varje dag har en identisk frisyr, fest som vardag så blir detta perfekt på nästa helgs bröllop.

3 kommentarer:

  1. Wow!
    Diademet är fantastiskt. Var hittar man det? Och vem gör dem? Stor beundran. Jag vill ha ett!!!

    Trevlig helg! u.

    SvaraRadera
  2. Åååh vad vackert, snyggt, coolt, fantastiskt och underbart!! Jag ÄLSKAR det! Vill ha!

    SvaraRadera
  3. Visst är det helt underbart! Tyvärr vet jag inte riktigt vem som ligger bakom det, men det sitter en svårläst etikett på insidan med namnet "Liottel" (alternativt "LioHel") och det är inhandlat i butik Gemma i Helsingborg; info@gemmashop.com

    SvaraRadera