tisdag 21 juni 2011

Nä nu får det vara nog.

Problemet med att vara arbetsbefriad är att man inte har en tid att passa efter lunchen, alltså är risken överhängande att jag shoppar en sak förmycket. Och är jag dessutom på dåligt humör lever kreditkortet farligt. Vanligtvis handlar jag i princip alla mina kläder på HM och andra kedjor men när det är rea måste man ju passa på... Så de senaste dagarna har det bland annat blivit en fantastisk t-shirt från Alexander Wang, en klänning från Felippa K och lite annat trevligt. Skorna på bilden beställde jag från ASOS och för en gångs skull är det en klack som inte gör mig 1,90. Men nu måste jag f-n ha shop stop.

1 kommentar:

  1. Har liknande problem själv. Shoppar när jag inte har något att göra (för min del när jag inte har mycket jobb - och eftersom jag tjänar i timmen är ju det uppenbarligen en dum ide). Tycker dock du verkligen är värd lite shopping, så hårt som du har jobbat detta året! Kramar

    SvaraRadera