onsdag 20 juli 2011

I senaste Nöjesguiden.

Kan man läsa under Avlyssnat att det liggs till höger och vänster i reklambranschen i Malmö. Och jag kan mest instämma i ryktet, har sett en hel del för att inte prata om alla säkra källor som skvallrat... Dock blir jag ytterst beklämd av meningen "och källor har även vittnat om att det är fullt möjligt att ligga sig till ett byråjobb i Malmö idag". Med vetenskapen om att det är flest manliga chefer och ägare i denna härliga bransch så skulle det såklart innebära att det är tjejerna som ligger sig till jobben. Inte tvärt om. Känns väl lite väl mossigt att spekulera i.

På bild en penna jag inte visste jag ville ha förrän jag fick den. En måndagspresent från bästa kollegan, inhandlad i Marc Jacobs butiken i Köpenhamn.

1 kommentar:

  1. Såg din kommentar. Hon är så fin den där bruden!
    Har spanat in väskan, som visade sig vara inte alls orange.
    Och hennes silkesarmband ska jag försöka mig på att knyta. Till hösten.
    En guldklocka står på min önskelista. Gärna en Rolex! *ler*

    SvaraRadera