tisdag 16 augusti 2011

En dröm.

Det händer allt som oftast att folk i min närhet drömmer märkliga drömmar som jag i allra högsta grad är delaktig i. Härom natten drömde min fina Lina att hon och jag var i New York och tittade på Joddla med Siv. Drömmen innefattade också att jag satt på en tjusig hårsalong och drack Champagne medan Lina väntade i rännstenen (någon drömtolkning på denna?). För flera år sedan drömde en annan vän att jag befann mig i ett hus som stod mitt på en åker, i drömmen öppnade jag samtliga fönster i huset och sa "jag är fri" en vecka senare berättade jag för min kompis att det var slut mellan mig och min pojkvän. Mitt ex drömde, när han skulle rycka in i den turkiska militären, att han och jag hoppade fallskärm. Men hans fallskärm utlöstes inte (ganska enkel drömtydning på denna).

Idag sken solen. Tänk så mycket enklare allt blir då. Dessutom uppskattar man mitt nya jobbs location så mycket mer vid solsken.

2 kommentarer:

  1. Åh,intressant. Jag är med om samma fenomen,är ofta aktiv i andras drömmar. Har försökt komma på vad det säger om mig som person :) Den sistnämnda drömmen är ju lätt bäst, haha, så rått, men kul ;)

    SvaraRadera
  2. Måste ju betyda att vi sätter tydliga spår i andras människors liv. Så tydliga så att vi till och med dyker upp i deras drömmar. :)

    SvaraRadera