måndag 19 september 2011

Det blir som det ska bli.

Har känt mig rufsig och skrynklig hela dagen. Får nog säga att jag lyckades få med den känslan även på bilden ovan. 

Annars tänkte jag innan på hur det alltid blir som det ska bli. Eller om man vill kalla det ödet. En vän till mig var påväg att skicka ett mail, för ett år sedan, till en man hon inte kände. Han var en vän till en vän som hon ville prata om. Men livet just då var lite komplicerat och besvärligt så hon skickade aldrig mailet. Istället skickade hon det ett år senare. De träffades och man kan kalla det kärlek vid första ögonkastet. Hade hon skickat det där malet ett år tidigare hade det dessutom hamnat mitt i hans pågående skillsmässa. Man kan kalla det tajming, ödet eller att det blir som det ska bli.

4 kommentarer:

  1. Du ser helt fantastisk ut :)

    SvaraRadera
  2. Inga problem är man så vacker som dig så förtjänar man mängder av komplimanger :-)
    Du har även ett fantastiskt sockersött ansikte!

    SvaraRadera