lördag 24 september 2011

Firar fredag med paljetter.

Igår firade jag fredag med en paljettkavaj. Det gjorde min kära kollega Malin med. Vi kom båda till jobbet i svarta skor, jeans, grå t-shirt och överdel med paljetter. Det sägs att man synkar sin menscykel med människor man spenderar myckettid med. Verkr som man kan synka någonslags klädcykel med.

Nu ska jag, efter en hel dags städning, ta en dusch och sen öppna en flarra Champagne. Det finns alltid något att fira. Champagne ska inte sparas.

2 kommentarer:

  1. Fan va snygg kavaj! Får man fråga varifrån? Åh, vill jag med ha, paljetter massor! Malins var himla fin den med.

    Tack för all fin klädinspiration du ger här på bloggen. Du inspirerar mig med alla dina smycken dessutom. Note to self: måste bli bättre på att accoserera! :)

    Kramar till dig.

    SvaraRadera
  2. Jag har minsann sett bilder på dig med mycket fina accessoarer. ;)
    Och vad roligt att jag inspirerar, det gör du med. Önskar nästan att man hade ett par små att klä... :)

    Kavajen kommer från La Redoute, inköpt för ca tre år sedan.

    Kram!

    SvaraRadera