söndag 30 oktober 2011

Gold.



En outfit i guld och man blir på festhumör. Hela lördagen ägnandes åt packning. De sista tusentalet armband för SOS Barnbyar skulle packas. Men efter lite mat och ett glas rött framför Så Mycket Bättre var jag redo för stan. Mötte upp Charlotte på Koi och vi avhandlade vad som hänt sen sist i sofforna ute under en gasolvärmare med en japansk GT i handen. Väl inne så är det första som möter mig en glad Anders Timell som överöser med komplimanger. Märkligt att jag stöter på denna lilla man varje gång jag är ute i Stockholm. Och lyckas visst även pricka in hans malmöbesök. Ett kort besök vid hans bord och kvällens citat får bli: (Anders till väldigt blond tjej med väldigt stora läppar) "Detta är min vän Natalie, hon har jättetjockt hår" (Natalie) "Jag heter inte inte Natalie, jag heter Filippa". Tragikomiskt.

Annars var kvällens behållning, och frånvaro av behållning, att jag i alla fall inte har en pojkvän som gärna dansar och pratar bort hela kvällen med okänd tjej. Till er upptagna män som läser detta. Slösa inte bort en singelkvinnas kväll bara så där.

2 kommentarer:

  1. Hejsan, vad roligt att hitta lite bloggar som från Malmö och ännu roligare när de är så bra som din. Fint halsband föresten.

    / Emma

    SvaraRadera
  2. Åh tack! Och jag hittade nu din. :)

    SvaraRadera