lördag 7 januari 2012

Semesterläsning.

"Elsas Hemlighet" (Sofi Farman), "Jag är Zlatan" och "Niceville" följde med mig på semestern. "Elsas Hemlighet" gick rakt ner i papperskorgen efter att jag läst ut den. På sista sidan får man reda på vad Elsas hemlighet är... Hennes stora stora hemlighet är att hon vill gifta sig med sin pojkvän. Say no more. "Niceville" fick jag som tips av Maria när jag frågade vilken bok jag skulle läsa, om jag bara skulle läsa en bok på semestern. Den har jag dock bara börjat på. "Jag är Zlatan" var bäst på länge. Totalt ointresserad av fotboll som jag är så satt jag ändå på helspänn flera gånger, kommer de att vinna Champions League eller inte... Hehe. Och att jag ogillar fotbollen för allt testosteron och våld. Tja, jag ropade högt av glädje när Zlatan hämnades någon orätt på plan. Och sen alla citat han droppar som "Hon fick ju Zlatan" (på frågan vad hans flickvän fick i förlovningspresent).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar