torsdag 23 februari 2012

Om allt verkar under kontroll så har du för låg fart.

Det måste ju stämma. Och orden kommer dessutom från en F1 världsmästare så han lär ju veta. Även dessa ord kan jag inte annat än instämma i. Det är mycket pepp just nu. Dagliga samtal mellan mig och min kära kollega där vi säger den ena kloka saken efter den andra. För hur skulle vi klarat detta om vi inte haft varandra. Annars är mitt liv just nu lite som att bo ihop med pojkvännen det är slut med (jag har gjort det så jag vet vad jag pratar om). Känslan man har när man jobbar kvar på en arbetsplats man sagt upp sig från.

4 kommentarer:

  1. Igen?!
    Men Gud vad spännande!!!
    Är det med samma sak som som nu liksom?
    Åh. Stort lycka till fina, fina du!
    Men ni fortsätter med kalabalik va?
    Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Nej inte igen. :) Eller det beror hur man ser på det. Lite Kalabalik har vi drivit vid sidan om våra vanliga jobb på reklambyrån (phuu...). Nu säger vi upp oss från reklambyrån för att starta en egen reklambyrå och självfallet fortsätta driva Lite Kalabalik! Bättre struktur på tillvaron helt enkelt.
    Och jag är kvar två månader till på mitt nuvarande jobb innan jag börjar på "vår egna byrå"! :)

    SvaraRadera