torsdag 16 februari 2012

Smashing.

Varje gång jag känner mig lite tuffsig och oglammig och dryftar detta högt svarar Malin "nä ä du är smashing". Inte snygg utan smashing. Helt klart bästa komplimangen. Idag är det dessutom festligheter på gång. Nöjesguiden har sin årliga prisutdelningsfest. Ska försöka ta mig ur den tuffsiga, oglammiga och lite flotta känsla jag just nu lever med.

Igår tillbringade jag kvällen i bästa sällskapet tillsammans med en väldigt glad och påpasslig servitör på Tempo. Får säga att deras meny den senaste tiden varit riktigt trevlig. Att majoriteten av rätterna är vegetariska bidrar såklart till den trevliga känslan. Sällskapet för kvällen var Karin där vi försökte reda ut det obegripliga och Helena som funderar på om det är en annalkande 40-års kris som hägrar.

Bilden ovan; Lite Pirat med Lite Organic i sällskap av nyhet-på-ingång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar