lördag 11 februari 2012

Trött men glad.

Lång lång dag i går med många möten och massa beslut, lite vila på hotellet sen en bisarr taxiresa till kvällens restaurang. Bisarr eftersom jag lyckades ta oss till Asien för en fiskrestaurang jag bokat i Europa (ett stenkast från hotellet). Bara jag som lyckas med det. Åka en kontinent fel liksom. Men jag får säga att det var det minsann värt. Alla på restaurangen välkomnade oss med ett skratt och förutom skön stämning på restaurangen var mezen enormt god.

Kvällens citat är utan tvekan "Det vinnande konceptet i Lite Kalabalik är att du varit singel". Så hett tips till alla som vill starta eget, se till att ha med en singel som inte har något bättre för sig än att jobba...

1 kommentar:

  1. jaaaaaha. ska se vart jag kan skramla fram en singel-kompanjon. eller så får du komma och 'gästspela' ... hahhaha!
    vad härligt med era inköpsresor!
    spännande ...

    kram.

    SvaraRadera