måndag 23 april 2012

Möhippa!



I lördags var det möhippa! Bland annat ålade jag på marken i militärkläder och lärde mig hur man sätter ihop en hopfällbar bår.

För fyra år sedan planerade jag och den blivande bruden vår sommar ihop. Två singlar och en skulle fylla 30. Resmålet blev en liten liten spansk ö med underbar tapas, iskall sangria, fantastiska klubbar, hippie marknader och långa vita stränder. När det väl var dags för vår resa var den blivande bruden/mitt ressällskap nykär och klistrad vid sin mobiltelefon hela resan. Själv lyckades jag (på den lilla spanska ön) träffar en turk som inte bara fick mig att bli överhuvudet förälskad utan även ett år senare flytta till Istanbul. Resten är historia men för mig blev det Lite kalabalik och om ett par veckor gifter sig mitt ressällskap med mannen hon var våldsamt nykär i under vår resa. Så tack fina A för att du var världens bästa (nyförälskade) resesällskap. Det skålar vi i Sangria för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar