fredag 1 juni 2012

Segfredag.

Jag tillhör inte kategorin av människor som jublar och lever för fredagen. Inte så att jag på något sätt tycker illa om dagen, men det finns massa andra dagar som kan vara minst lika trevliga. I alla fall så är denna fredagen smått seg. Seg som i trist. Ensam på kontoret, iskallt regn och blåst, alldeles för mycket att göra (bra men jobbigt) och så toppar jag med en turkisk prisförhandling.

Annars är detta fantastiskt trevligt, hedervärt och kul. Det var med övriga jurymedlemmar jag denna dagen åt lunch högst upp i DN skrapan.

2 kommentarer:

  1. Grattis, vad kul, och lycka till! :)
    Hoppas helgen blir mindre seg!
    /Hanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och lite småsegt är kanske vad jag behöver för att varva ner. :)
      Hörde föresten att du träffat min kollega Linda! Kul. :)

      //Lina

      Radera