tisdag 6 augusti 2013

Jädrans vad svettigt.

Det har inte varit några problem att få upp stressnivån såhär efter semestern. Nästa vecka står vi på Fomex mässan (look book, vepor och annat marknadsföringsmaterial ska produceras och en monter ska inredas), leveransen med höstens nyheter är på väg eller jag trodde den var på väg tills air shipment slarvade bort viktiga dokument och så är produktionen av nästa välgörenhetsarmband i full gång. Och så en massa annat på toppen av det. Såattsäga. Och så adderar vi en fantastisk högsommarvärme. Säger som min kära kollega Nina, önskar att jag stod i mitten av mina kläder idag.

Och bilden har inget att göra med dagen. Förutom att det också var en varm dag. I fredags på Far i hatten.

2 kommentarer:

  1. Missade jag fejjan eller?! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Nopp, mycket snygg bild i sin helhet. Bara min feja som inte var riktigt lika snygg. :)

      Radera