måndag 4 november 2013

Megaloppis!


Helgen har präglats av hårt arbete. Först senjobb på fredagskvällen och efter det hem och ta tag i alla lådor och kassar med texten "loppis". Och så upp på lördagen för att pressa in två gigantiska resväskor, en stor bag och en flyttkartong i en taxi (förutom alla plagg jag hade i famnen…). Taxichaffisen som hjälpte mig var dagens hjälte. Hela dagen tillbringades sen på On The Fleas Megaloppis i mässhallarna i Malmö. Märklig men skön känsla att se alla sina gamla plagg få nya ägare. Den gula lilla handväskan jag köpte på Ibiza för fem år sedan har nu ny ägare, den lila partytoppen som jag haft många härliga kvällar i lika så. Den blå paljettvästen finns dock kavar om någon är intresserad...

2 kommentarer:

  1. Hej Lina,
    Jag är intresserad av din väst. Vilken storlek har den och hur mycket vill du ha för den?
    Finns på lina_sundberg@ hotmail.com

    Tack på förhand!
    //Lina

    SvaraRadera