måndag 16 december 2013

Litta julklappstips!



Det känns inte bra i hjärtat med överdriven onödig konsumtion. Men jag älskar eftertänksam, genomtänkta och jag-blir-lite-lyckligare-konsumtion. Gillar att belöna mig själv när jag har kämpat hårt. Och jag gillar att ge bort genomtänkta, onödiga eller väldigt nödvändiga presenter. Fyra starka julklappstips från mig:

Beu Marche i Köpenhamn; Precis allt i butiken är perfekta presenter. T ex liten snygg, vass, fransk kökskniv eller en vintage Champagnehink till någon alldeles speciell.

Butik Gemma utanför Helsingborg; Unika finfina accessoarer, helt rena utsökta skönhetsprodukter och doftljus eller precis vad som helst, i butiken, till sig själv.

Ge något fint och gör något fint; Vårt armband som säljs till förmån för SOS BarnbyarMokkasins fantastiska print eller For Good Lucks underbara armband.

Hay; Perfekt till julklappsleken små urfina tändsticksaskar eller precis vad som helst i butiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar