måndag 23 december 2013

Om man letar efter julstämning...





Så ska man inte leta här. Sista veckan innan jul har passerat i ett helt insane tempo. Ett tempo som gjorde att jag låg som en våt fläck i soffan hela helgen för att sen kröna det med jobb på självaste Lillejulafton till lång långt ut på kvällskvisten. Är beredd att kapitulera nu.

I alla fall innehöll förra veckan gröna dessert-shots på Bloom in the Park, grönt och skönt väder, Champagne två dagar i rad, Mias Miami-packning i hallen, en yrkesmässig milstolpe, en middag på Trynet med Helena-som-gjorde-mig-till-vegetarian-och-feminist och fick mig att minnas massor av oförglömliga folkhögskoleminnen, en julklapp från Malin som jag redan hade och så har jag köpt ny kamera.

Nu ska jag koppla ner, koppla av, inte tänka på jobb och bara ha kul i flera dagar. Skål och god jul kära ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar